ماشین جیمز باند جدید یک چاپ سه بعدی بود / عکس

ساخت وبلاگ


۱۸ بخش مجزا برای تهیه اتومبیل استون مارتینی که در سینما مشاهده می شد چاپ شده است

این مدلها اتومبیل اصلی را تقلید کرده اند که در دهه ۱۹۶۰ در سکانسهای اکشن فیلمهای جیمزباند مورد استفاده قرار می گرفت و درحال حاضر بسیار گران قیمت تلقی می شود.

این مدل توسط شرکت پروشاپ مدل میکر تولید شد که در تولید وسایل صحنه های فیلمبرداری متخصص است و برای چاپ اتومبیل از چاپگر سه بعدی شرکت Voxeljet استفاده می کند.

دکتر اینگو ادرر مدیر عامل شرکت Voxeljet اظهار داشت: ما برای سه مدل پلاستیکی استون مارتین DB5 با شرکت پروشاپ قراردار بستیم.

وی افزود: ما به سادگی توانستیم این ماشین اسپرت افسانه ای را در یک قطعه با اندازه ۱:۳ با استفاده از آخرین مدل چاپگر VX4000 چاپ کنیم، این مدل می تواند مدلهایی را به اندازه ۸ متر مربع چاپ کند. این درحالی است که سازندگان بریتانیایی خواستار اتخاذ یک رویکرد متفاوت بودند.


این مدلها زمانی که سرهم شدند، آخرین کارهای آن به صورت دستی انجام شد تا تشخیص آن با نسخه اصلی میسر نباشد

ادرر اظهار داشت: برای اطمینان حاصل کردن از اینکه این مدل چاپ شده استون مارتین با تمام جزئیات ممکن ساخته شده است و برای آنکه کارکرد مورد نظر را در فیلم داشته باشد آنها تصمیم گرفتند که ماشین مجموعه قطعات ۱۸ بخش مجزا باشد. بدنه کلی روی یک فریم فولادی قرار دارد و تقریبا مشابه روند سرهم کردن اتومبیلها در گذشته بوده است.

گفته می شود که استفاده از فناوری چاپ سه بعدی در آینده صنعت فیلمسازی نقش مهمی برعهده خواهد داشت. این فناوری فرصتهای خارق العاده ای در اختیار فیلمساز قرار می دهد و روند کار را دقیقتر و سریعتر پیش می برد.


اتومبیل چاپ شده استون مارتین یک سوم اندازه واقعی بود

پس از اتمام این فرآیند تشخیص مدلهای استون مارتین تهیه شده با چاپگر voxeljet با مدل اصلی حتی در نماهای نزدیک غیر ممکن است.

استون مارتین DB5 که در نخستین فیلم جیمزباند، دقیقا ۵۰ سال پیش مورد استفاده قرار گرفت سالم باقی مانده است.


دانیل کریگ با استون مارتین DB5 اصلی

نمای نزدیک از یکی از مدلهای ساخته شده از روی استون مارتین اصلی

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : عکس های فیلم جدید جیمز باند, عکسهای فیلم اسکای فال, فیلم جدید جیمز باند,بیوگرافی جیمز باند,عکس جیمز باند,فیلم جدید جیمز باند, نویسنده : matin toop بازدید : 2687 تاريخ : پنجشنبه ساعت: 3:03

خبرنامه